петък, март 06, 2009

Събудила съм се като минзухар.Красив с ярко жълти тичинки,отровен или не съвсем-според дозата..
Мога да оцветя пилафа ти за обед в шафранено,а може и да те заболи корем от мен...
Минзухарена съм .Цялата.
Сякаш от захар,с прозирни листа,с едва видими лилави жилки в ясно-жълтото на листцата.Присвивам се във студа,и се целувам с пчели в топлото слънце....
А падне ли върху мене сянка,жълтото се превръща в бакърено,или в златно...
Сънувам че съм събудена река.Пропукват се ледове,и шурти сърцето ми.Ледено студено и бистро утоляващо жажди..
Въздух съм,а толкова обичам водата...
Летя и се сгромолясвам.Плавам и се разбивам по злостни брегове...
Накрай намирам пристан в сърцето на огъня.Слънце и звезда...Топло ми е ,и заспивам,като силфида от тънка хартия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар