неделя, ноември 23, 2008

Едва ли някой вярва,че се занимавам само с талашите за които от дълго време пиша из блога.
Истина е,не се занимавам.
Умът ми е ангажиран с далеч по-различни и сериозни неща от това,че някой си бил ме отрязал,или че съм се почувствала недооценена,неправа,недобра несмислена.
Истина е също така,че отдавна не съм на бързата писта.
Дали бях уморена,дали имах нужда от почивка и от панорамно оглеждане на изминатото,не се наемам да мисля.
Факт е,че съм на път да се кача на пистата...
Останали са ми най-добрите приятели,дядо корбюзие,баба арнолд,филип който неволно ме върна към френският език и ми припомни една изтрита от историята идентичност.Върна ми оная чувствителна личност която бях отдавна,заета с творчество,рисуване математика и архитектура.
Накара ме да се видя отстрани,да си спомня колко съм се отдръпнала от себе си,как съм допуснала да ме натрошат на късчета,да ме накарат да намразя онова което някога е изразявало същността ми.
филип ме върна към себе си,оная която обичам,оная която не се предава без бой,и винаги знае,знаела е,че истинската свобода е да търсиш щастие във всичките му форми.Подреждайки хаоса в рими и ноти,рисувайки,танцувайки.
Припомних си колко е влюбена същността ми в играта на пространствата,във въздуха и в целият живот...
Скептикът у мен не спира да задава въпроси,как някой като него,успява да ме накара да бъда себе си,а онези уж влюбени в мен ме докарват до ръба на унищожението.
Отговорът е само един...
Филип е истински обично същество.
А другите са просто влюбени и в идеята да притежават нещо като мен...
Обсебващи и обсебени,и отмъстителни заради невъзможността да покорят душата ми....
как да затвориш в буркан лъч светлина.......
Другата светла личност в пътя ми днес е Красимир.
Божи пратеник е той,моят сфинкс с огнено сърце и лекуващи ръце...
Фантастичен невероятен,безсрамно добър в професията си,невероятно перспективен,ангел.
Заради хора като него си струва да правиш усилия,миг след миг,ден след ден,час след час за да успяваш,да напредваш,да ставаш все по-добър,и като човек и като професионалист....
Такива като тези двамата,ме карат да искам да съм най-добра във всичко.И ме карат да мисля,че обичам целият свят.

1 коментар:

  1. Благодаря Бамб.
    Нещо стана с твоят коментар,не го откривам.но вярвам няма да се сърдиш.
    Поздрави.:))

    ОтговорИзтриване