неделя, април 13, 2008

Фонтан от светлина блика над лявото ми рамо.
Над дясното.
Черешовите ми нокти проблясват в тъмното..
Леко прокарвам върха на пръста си по клавишите.
Тихо,нечуто отронвам звук,стон...
Чувам дишането ти там,на няколко крачки от мен...
В тъмната стая..
Само долавяш силуета ми.
Чуваш как шуми коприната на дрехата ми докато я оставям да се плъзне по мен
и се свлече на пода..
Пристъпвам поскръцва паркета
простенват глухо мебелите..
Стъпвам на пръсти,леко..леко..към ивицата светлина до прозореца..
Навън луната извива тъничък сърп в сияйното синьо небе...
Плъзвам се леко по гърба и краката ти...
Пръстите ми рисуват пътечки..
Устните ми палят огньове...
Сънуваш..
В съня ти не съм аз...
Ще се събудя в утрото само със слънчевите лъчи до мен...
Никой...
Нищо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар