вторник, февруари 24, 2009

Следобеди

Не се уморявам да уча,да искам да уча,да знам,и да разбирам всичко около себе си.
От ранна възраст,желанието да познавам принципите на всичко наоколо,не ми даваше мира..
Бързо и рано се научих да чета.Сякаш прогледнала след дълга слепота,четях всичко,като всеядно същество,после гладът ми се поуталожи и започнах да подбирам ...
После подкарах успоредно с четенето и прилагането на наученото в книгите...
Експериментирах с всичко,по всякакви начини,с всевъзможни хора и ситуации,катерех се по покриви,по планини,слизах в пещери ,давих се в бързеи,заплитах се в даляни,гмурках се в буря,оцелявах,понякога без,понякога със поражения.....
Учех се.Лабораториите на баща ми,и лабораториите на живота,кухнята на мама и библиотеките,горите и поляните,плажовете вятъра,хвърчилата и облаците,първият полет със самолет,първата стрелба,първата смърт на обичано същество...
Всичко всичко минаваше през мен и остави следата си...
Днес не вярвам на философите че единствено трябва да си натрупал опит и да знаеш,"Теза антитеза ,синтез",не е достатъчно основание за мен да съществувам,да съществува всичко наоколо.
Открих космоса,и прашинки от истините му нося в себе си...
Но ще раста още,и още ще уча....някога някъде....достигнала Бога,може би ще се върна в него,.....дотогава,вървим съзерцаваме,плачем и обичаме,нови същите различни,човеци и не съвсем....

Няма коментари:

Публикуване на коментар