събота, юли 29, 2006

време

Вчера мило ми братче имаше рожден ден!Честит ти рожден ден,братче!!Да си ми живо и здраво!!Късметлийче и щастливо!!Другото ще си го купиш...
Та въпросното вчера ,заградено с дебел червен кръг на календара,ме подсети със стряскане подкосяване на колeнете и присвиване в стомаха,че лятото се търкаля към края си.Търкаля се лятото,времето се процежда през шепите ми като вода,есента ми намига и си приготвя боичките с които ще краси листа и треви. Аз съм зациклила някъде посред самото време.Виждам го как се изтъркалва покрай мен,хлабаво се навива на рол,чувам звуци и шумове,лъхва ме мирис на прегоряла от слънцето трева,гледам как наоколо хората отварят усти и нещо говорят,а говорът им потъва в мека като памук тишина...Сякаш съм насред остров безвремие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар